NET2PC(دانلود رایگان)
سایتی متفاوت برای دانلود

Copy Protectنام نرم افزاری است که به منظور محافظت از فایلها و اطلاعات حساس شما طراحی گردیده است . با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی چند کلیک ، فایلهای صوتی ، ویدیویی ، اسناد و تصاویر خود را در یک محافظ ایمن قرار دهید . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با ساختن یک فایل EXE از فایلهای انتخابی شما ، محدودیت های بسیاری برای بازگشایی دوباره ی آنها قرار می دهد . به طور نمونه اگر فایل ایمنی که توسط Copy Protect ساخته شده است تنها در همان هارددیسک و همان درایوی که فرایند بر روی آن انجام گرفته است ، قابل باز شدن خواهد بود . بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که اهمیت حفاظت از اطلاعات در درجه ی بالایی قرار دارد استفاده از از این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی خیال شما را بابت دست نیافتن افراد غیر به آنها آسوده سازد . این برنامه با بهره گیری از یک محیط کاربرپسند می تواند توسط هر کاربری از آماتور گرفته تا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 

موارد زیادی پیش می آید که کاربر نیاز به پشتیبانی گیری از درایورها سیستم و یا به روز رسانی آنها دارد. مراجعه به سایت شرکت سازنده هر قطعه مشکل بوده و گاهی اوقات نتیجه ای در بر ندارد. اما با استفاده از این برنامه بدون نیاز به مراجعه به سایت یک شرکت می توانید جدیدترین درایور برای سخت افزارهای خود را پیدا و دانلود کنید.

همچنین وقتی نیاز به نصب مجدد ویندوز دارید و می خواهید از نصب مجدد درایورها خودداری کنید این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود.

برای دانلود و مشاهده ی اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

صفحه قبل 1 صفحه بعد

Archived content
Accessory Features
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 113364
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1